Publicystyka

YAWAL na drodze rewitalizacji

YAWAL na drodze rewitalizacji

Karolina Mzyk Callias, od ub. roku współwłaścicielka Yawal SA, opowiada o swoich doświadczeniach pracy dla ONZ i powodach, dla których zdecydowała się na sukcesję i zaangażowanie w firmę.

Czytaj dalej
Edukacja sprzedawców jest kluczowa dla branży

Edukacja sprzedawców jest kluczowa dla branży

Grzegorza Federowicza, dyrektora handlowego Deceuninck w Polsce, który ma wieloletnie doświadczenie w branży ociepleniowej, zapytaliśmy, jakie widzi różnice w naszych branżach, co można by tu zmienić?

Czytaj dalej
Aluprof pracodawcą Rzeczpospolitej

Aluprof pracodawcą Rzeczpospolitej

Tomasz Grela, prezes Aluprofu powiedział przy okazji wyróżnienia tej firmy, że chciałby, aby marka Aluprof stała się synonimem dobrego pracodawcy. Na liście Rzeczpospolitej znalazła się na wysokim, 32. miejscu.

Czytaj dalej
SWISSPACER – zużycie energii grzewczej niższe o 8%MultiPublikacja

SWISSPACER – zużycie energii grzewczej niższe o 8%

Nowe badanie potwierdza osiągnięcie znacznych oszczędności energii dzięki zastosowaniu w oknach z szybami zespolonymi ramek dystansowych z tworzywa sztucznego.

Czytaj dalej
SO EASY SYSTEM – ważna premiera na BudmieMultiPublikacja

SO EASY SYSTEM – ważna premiera na Budmie

Rozmowa z Tomaszem Weśniukiem, prezesem zarządu firmy So Easy System na temat m.in. premierowych produktów, które zostaną zaprezentowane w czasie poznańskich Targów BUDMA.

Czytaj dalej
Gealan chce wyznaczać trendy

Gealan chce wyznaczać trendy

Błażej Czajka objął w styczniu nowo utworzone w Gealanie stanowisko dyrektora sprzedaży. Zadaniem nowego menedżera jest wprowadzenie nowej koncepcji sprzedaży.

Czytaj dalej
Minister Soboń zaprasza do dyskusji

Minister Soboń zaprasza do dyskusji

Artur Soboń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, weźmie udział w Forum Build 4 Future, które rozpocznie się 11 lutego w przeddzień otwarcia targów Budma w Poznaniu.

Czytaj dalej
Dilerzy coraz mniej samodzielni?

Dilerzy coraz mniej samodzielni?

Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.

Czytaj dalej