Publicystyka

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.

Czytaj dalej
Częściej aktualizujemy ceny

Częściej aktualizujemy ceny

Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA, dobrze ocenia wyniki swojej spółki w II kwartale br. Sprzedaż na rynku krajowym wzrosła o 3 proc., ale na rynkach zagranicznych o 27 proc. i wartościowo jest już wyższa niż krajowa.

Czytaj dalej
Marżowość pod presją

Marżowość pod presją

Rafał Warpechowski, dyrektor finansowy Grupy Kęty, mówi o wynikach i planach tej giełdowej spółki. Grupa, w skład której wchodzi bielski Aluprof, dostrzega na rynku silny popyt na swoje produkty, ale w związku z wahaniami cen surowców w dalszej części roku spodziewa się presji na marże.

Czytaj dalej
Trzy motywacje dla smart home

Trzy motywacje dla smart home

Krystian Bergmann, dyrektor ds. rozwoju FIBARO, udzielił wywiadu, w którym mówi o rozwoju systemów smart i ich przyszłości w naszych domach. Wśród powodów, dla których inwestorzy instalują u siebie rozwiązania smart, wymienia wygodę, bezpieczeństwo oraz chęć oszczędzania.

Czytaj dalej
AIB stawia na nowoczesność

AIB stawia na nowoczesność

Tylko u nas rozmowa z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB o zmianie logotypu, otwarciem nowej fabryki i utworzeniu nowej marki AIB+. Prezes AIB opowiedział także o aktualnych wyzwaniach, z jakimi mierzy się przedsiębiorstwo.

Czytaj dalej
Kryzysy to także szanse

Kryzysy to także szanse

Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu w którym ujawnił, że ubiegłoroczne przychody Grupy przekroczyły miliard złotych. Pomimo pandemicznego kryzysu spółka poprawiła znacząco swoje parametry finansowe.

Czytaj dalej
Konsolidacja stolarki otworowej w Europie i jej potencjalne skutki

Konsolidacja stolarki otworowej w Europie i jej potencjalne skutki

Postęp technologiczny i szeroka dostępność know-how powodują, że coraz mniej istotne jest to, kto wyprodukuje najtaniej, a znaczenie ma, kto dysponuje większością marży handlowej.

Czytaj dalej
Technoform zaprasza na wirtualną platformę wystawowąMultiPublikacja

Technoform zaprasza na wirtualną platformę wystawową

Technoform prezentuje udostępnioną w ostatnich tygodniach wirtualną wystawę, która będzie cyfrową alternatywą dla klasycznej formy targów.

Czytaj dalej