Publicystyka

Nie monter, ale instalator

Nie monter, ale instalator

Adam Krużyński, dyrektor handlowy Grupy NICE, mówi w Forum o tym, dlaczego jego firma weszła w segment smartHOME i dlaczego jest to przyszłość branży stolarki.

Czytaj dalej
SecuForte® – Prosto. Inaczej. Bezpieczniej.MultiPublikacja

SecuForte® – Prosto. Inaczej. Bezpieczniej.

Z SecuForte® HOPPE oferuje zupełnie nowy standard zabezpieczenia antywłamaniowego. Klamki okienne z SecuForte® skutecznie zabezpieczają przed próbami włamania poprzez przekłucie szyby i przewiercanie ramy, a także poprzez przesunięcie okucia od zewnątrz.

Czytaj dalej
Budowlanka nie spowalnia

Budowlanka nie spowalnia

Jakub Lipiński, wiceprezes spółki Mercor SA, poinformował, że w tej firmie optymistycznie ocenia się perspektywy rynkowe i nie widzi się oznak spowolnienia.

Czytaj dalej
Aliplast uruchamia anodownięMultiPublikacja

Aliplast uruchamia anodownię

Firma Aliplast zakończyła budowę nowego zakładu produkcyjnego o powierzchni 6 tys. m kw. oraz uruchomiła nową linię produkcyjną przeznaczoną do uszlachetniania powierzchni aluminiowych – anodownię. Najnowsza inwestycja Spółki Aliplast jest największą anodownią pod względem mocy produkcyjnej w Europie środkowo-wschodniej.

Czytaj dalej
Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendyMultiPublikacja

Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy

Choć produkcja okien i drzwi w Polsce wzrosła o ponad 4 proc. w 2018 r., to wyniki mogły być znacznie lepsze. Co stanęło na przeszkodzie, by stolarka mogła rozwijać się w szybszym tempie? Więcej na ten oraz inne ważne dla branży tematy usłyszą uczestnicy Forum 100, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warszawie.

Czytaj dalej
Ryzyko konfliktu w firmie rodzinnej

Ryzyko konfliktu w firmie rodzinnej

Agnieszka Krysik udzieliła nam wywiadu na temat rozwiązań prawnych w kwestii sukcesji w firmach rodzinnych. Zapytaliśmy m.in. o ryzyko związane z konfliktami w firmach rodzinnych

Czytaj dalej
MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja

Czytaj dalej
Od leanu po TRIZ, czyli  innowacyjność w malarni proszkowejMultiPublikacja

Od leanu po TRIZ, czyli innowacyjność w malarni proszkowej

W branży lakierniczej jest wiele firm świadczących usługi malowania proszkowego. Odpowiednio dopasowana, bazująca na produktach najwyższej jakości oraz nowoczesna malarnia to warunek konieczny, aby oferować wysoką jakość usług. Co jednak zrobić, aby pójść krok dalej?

Czytaj dalej