Firma: ROTO
Stanowisko: koordynator zarządzania jakością
Miejscowość: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Branża: Dostawca
Zadania:
- Przyjmowanie i realizacja reklamacji techniczno-logistycznych:
- Komunikacja z klientem – wyjaśnianie, uściślanie oraz uzupełnianie zgłoszeń
- Komunikacja i współpraca z centralą w ramach procesu Zarządzania jakością
- Wsparcie administracyjne pracowników terenowych w tematach reklamacyjnych
- Organizacja wyjazdów do zgłoszonych reklamacji oraz oględzin na miejscu
- Analiza zgłoszeń oraz przygotowanie opinii do zgłoszonych reklamacji
- Przekazywanie stanowiska firmy klientom
- Regularne raportowanie wyników i statusu reklamacji
Profil kandydata:
- Wykształcenie średnie techniczne (wyższe będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość branży stolarki otworowej
- 2 lata doświadczenia w pracy w dziale technicznym lub zespole obsługi klienta
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Umiejętność ustalania priorytetów, szukania ulepszeń przebiegu procesów
- Umiejętność pracy w zespole, własna inicjatywa i zaangażowanie
- Znajomość MS Office, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę w prężnie działającym, zgranym zespole, w organizacji zarządzanej procesowo
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość zdobycia rozległego doświadczenia zawodowego
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) na adres: na adres e-mail : ewa.nalewczynska@roto-frank.com, wpisując w temacie nazwę stanowiska.
Prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Roto Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o., zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych jakich Pracodawca może ode mnie żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, na potrzeby tej i przyszłych rekrutacji”