OKNOPLAST – webmaster

Data publikacji: 2019-03-01

Firma: OKNOPLAST

Stanowisko: webmaster

Miejscowość: Ochmanów

Województwo: Małopolskie

Branża: Producent

 

Główne zadania:

opracowywanie i wdrażanie serwisów i aplikacji internetowych z wykorzystaniem oprogramowania dostarczanego przez zewnętrznych dostawców,
integrowanie danych handlowych oraz operacyjnych pomiędzy serwisami a systemami ERP i sprzedaży,
modelowanie sposobów integracji przed zleceniem do finalnego dostawcy,
weryfikowanie i nadzorowanie pracy dostawców zarówno aplikacji jak i rozwiązań integracyjnych,
opracowywanie procedur testowych i przekazanie do zespołu testowego,
przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów (B2B),
monitorowanie dostępnych rozwiązań i proponowanie usprawnień w obszarach: strony www, systemy operacyjne i przeglądarki internetowe.

Co możemy Ci zaoferować:

innowacyjne projekty rozwojowe, które spowodują że poznasz najnowsze technologie;
wsparcie merytoryczne i technologiczne zespołu przy starcie;
współpracę w międzynarodowym środowisku;
pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna;
możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji;
rynkowe wynagrodzenie;
przyjazne środowisko pracy w tym dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart sportowych itd.);
pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa – dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet.

Jeśli posiadasz:

wykształcenie wyższe z obszaru technologii informatycznych;
umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią (CMS);
umiejętność pisania nowoczesnego i testowalnego kodu HTML, CSS, JavaScript;
doświadczenie w pracy z przynajmniej jednym frameworkiem frontendowym przy tworzeniu aplikacji przeglądarkowej i CMS;
doświadczenie w pracy z bazami (MS SQL, My SQL, PostgreSQL);
umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów technicznych i funkcjonalnych związanych z platformą B2B, B2C oraz pozostałych narzędzi online;
wiedzę z zakresu User Experience;
doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi i klientami wewnątrz organizacji;
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Jeśli potrafisz:

skutecznie komunikować się z zespołem;
odpowiedzialnie realizować powierzone zadania;
proponować zmiany w obszarze stosowanych metod i narzędzi;
przewidywać skutki wprowadzonych zmian;
wytrwale poszukiwać optymalnych rozwiązań,