GERDA – kierownik ds. kluczowych klientów

Data publikacji: 2018-10-24

Firma: GERDA sp. z o.o.

Stanowisko: kierownik ds. kluczowych klientów

Miejscowość: Sokołów

Województwo: Mazowieckie

Branża: Producent

 

Obowiązki:

utrzymywanie bliskich relacji z kupcami/opiekunami kategorii lub produktów lub innymi osobami decyzyjnymi po stronie klienta
prowadzenie negocjacji handlowych
prognozowanie sprzedaży oraz sprzedaż dla przypisanego portfela klientów
analiza aktywności rynkowej konkurencji (poziom cen, wprowadzanie nowych produktów, promocje, działania marketingowe)
aktywne poszukiwanie oraz wprowadzanie oferty do nowych klientów
tworzenie ofert dedykowanych dla poszczególnych klientów
odpowiedzialność za akcje promocyjne i dopasowanie narzędzi marketingowych
monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej
efektywne i racjonalne zarządzanie powierzonym budżetem

Wymagania:

wykształcenie wyższe
doświadczenie zawodowe -2 lata pracy, preferowane na stanowisku kierownika ds. kluczowych klientów i obsługi sieci sprzedaży sklepów wielkopowierzchniowych
znajomość pakietu MS Office
mile widziana znajomość nowoczesnych systemów informatycznych ERP( np. Comarch XL)
znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
znajomość branży budowlanej lub technicznej będzie dodatkowym atutem
prawo jazdy kat B
budowanie dobrych relacji z ludźmi
komunikatywność, terminowość, systematyczność
kreatywność i zdolność w podejmowaniu decyzji

Oferta:

stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
wynagrodzenie powiązane z generowanymi wynikami
bogaty pakiet socjalny m.in. dofinansowanie do wypoczynku , nagrody jubileuszowe i inne