Wszyscy jesteśmy w pracy

Wszyscy jesteśmy w pracy

W pracy na co dzień korzystamy z telefonu. Co jednak możemy sądzić o firmie, gdy jej pracownik rozłącza się zaraz, jak się przedstawimy?

Czytaj dalej
Czemu okno nie może być “sexy”?

Czemu okno nie może być “sexy”?

Dlaczego nie sexy? Sexy, pociągające, trendy czy też hypowe – generalnie budzące emocje i podekscytowanie. Najpierw zastanowiłbym się, co właśnie takie jest. To może…

Czytaj dalej
Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..

Czytaj dalej
Monter / stolarz / dekarz / cieśla

Monter / stolarz / dekarz / cieśla

W tym roku wprowadzono oficjalnie do nauczania zawód montażysty stolarki. Zapomniano jednak o wykształceniu nauczycieli zawodu, a nakazano nauczania techniki montowania okien dachowych i schodów.

Czytaj dalej
Odpady to palący problem

Odpady to palący problem

Śmieci stanowią duży problem w naszym kraju. Są gotowe rozwiązania prawne, ale z ich egzekucją nie jest najlepiej. Za oddanie śmieci trzeba płacić. Także za zdemontowane stare okna. Niestety, wielu inwestorów tego unika i starą stolarką pali się w piecach lub jest składowana w lesie.

Czytaj dalej
Koniec epoki Stolbudów

Koniec epoki Stolbudów

W Stolbud Włoszczowa zaprzestano produkcji drzwi wewnętrznych, co kończy symbolicznie pewną epokę w historii tej branży, kiedy to dominowały stolbudowskie zakłady. Dzisiaj nie znaczą już wiele.

Czytaj dalej
Przyjaciele Królika

Przyjaciele Królika

W lipcu tego roku miały miejsce dwie odrębne konferencje prasowe producentów okien dachowych. W tym samym dniu, w tym samym miejscu, a dzieliła je dwugodzinna przerwa. Obydwie konferencje niczego nowego do naszej wiedzy jednak nie wniosły. Prawie niczego..

Czytaj dalej
Klient – ktoś ważny

Klient – ktoś ważny

Prowadząc salon, sklep albo budkę z oknami i drzwiami oraz ich wyposażeniem, najcenniejszym aktywem, jaki posiadasz są zadowoleni klienci. Zadowolony klient, to ten, który wróci po kolejny…

Czytaj dalej