#KlientBezpieczny dla każdego fachowca
Na zewnątrz jeszcze słychać o wirusie, żele i maseczki wciąż obowiązkowe, a nam akurat zepsuła się pralka, lodówka albo zamek…
Czytaj dalejPolski eksport do sieci sklepów DIY
Europejskie sklepy wielkopowierzchniowe typu „home improvement” to od lat atrakcyjny partner handlowy dla polskich producentów i dystrybutorów, chociaż sieci mają swoje wymagania
Czytaj dalejZarabiajmy pomimo wirusów
W kwietniu i maju obserwowaliśmy dużą wstrzemięźliwość klientów przed odwiedzaniem salonów okienno-drzwiowych i zlecaniem wymiany stolarki. Czy podobna wstrzemięźliwość czeka nas jesienią, wraz z nadejściem drugiej fali epidemii?
Czytaj dalejDziennik kwarantanny #3
Wynik negatywny testu niestety nie oznacza wcale, że wcześniej wyjdziemy na wolność. Możliwość skrócenia okresu obowiązkowej kwarantanny dotyczy jedynie osób, których zawód jest kluczowy przy zwalczaniu epidemii np. lekarz, pielęgniarka
Czytaj dalejMarketing w trudnych czasach
Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?
Czytaj dalejDziennik kwarantanny #2
Czy zastanawialiście się, jak w praktyce wygląda odbywanie obowiązkowej kwarantanny oraz z jakimi obowiązkami się to wiąże? W dniu powstawania…
Czytaj dalejDziennik kwarantanny #1
Czy zastanawialiście się, jak w praktyce wygląda odbywanie obowiązkowej kwarantanny oraz z jakimi obowiązkami się to wiąże? Kwarantanną w Polsce objętych jest ponad 80 tys. osób. Poprosiliśmy jedną z nich o zrelacjonowanie tych kwarantannowych dni.
Czytaj dalejJakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?
W dobie pandemii koronawirusa bezpieczeństwo staje się dla wielu z nas priorytetem. Także klienci wymagają zapewnienia środków, dzięki którym wizyty w salonach odbędą się w warunkach higienicznych. Jak je zapewnić?
Czytaj dalej