Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych…Cz. 1
Niedawno tragicznie zmarł Robert Klos. Publikujemy wspomnienia osób z naszej branży, które Go znały i ceniły.
Czytaj dalejSztuka rozwoju w stylu OKNOPLAST
OKNOPLAST, międzynarodowy producent stolarki okiennej z Krakowa, odnotował rekordowe wyniki sprzedaży za 2022 rok.
Czytaj dalejLiczymy na dopłaty do wymiany okien
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu: Przewiduję, że nasza branża może liczyć na stabilną sprzedaż w segmencie remontowym. Wynika to z korzystnych warunków programów rządowych dopłat, które już funkcjonują w wielu krajach.
Czytaj dalejNajbardziej w kość dostaną dilerzy
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu, udzielił wywiadu, w którym mówi o obecnej sytuacji na rynku okienno-drzwiowym oraz o perspektywach jego funkcjonowania w kolejnych latach. Duże zagrożenia widzi dla działalności dilerów, którzy już zaczynają odczuwać konsekwencje spadku popytu i rosnących kosztów.
Czytaj dalejRządy uruchomiły dopłaty do wymiany okien
Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu Interii, w którym opowiedział o sytuacji na rynku stolarki i nadziejach związanych z dotacjami do wymiany okien.
Czytaj dalejCeny surowców wzrosną?
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu udzielił ostatnio wywiadu, w którym stwierdził, że kluczem do sukcesu w tak trudnych warunkach okazują się szybkość i elastyczność działania, tak aby zachować ciągłość produkcji i terminowość dostaw produktów. Może mieć rację.
Czytaj dalejPuls stolarki A.D. 2022
Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..
Czytaj dalejNowa strategia komunikacji
Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.
Czytaj dalej