Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych…Cz. 1

Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych…Cz. 1

Niedawno tragicznie zmarł Robert Klos. Publikujemy wspomnienia osób z naszej branży, które Go znały i ceniły.

Czytaj dalej
Sztuka rozwoju w stylu OKNOPLAST

Sztuka rozwoju w stylu OKNOPLAST

OKNOPLAST, międzynarodowy producent stolarki okiennej z Krakowa, odnotował rekordowe wyniki sprzedaży za 2022 rok.

Czytaj dalej
Liczymy na dopłaty do wymiany okien

Liczymy na dopłaty do wymiany okien

Mikołaj Placek, szef Oknoplastu: Przewiduję, że nasza branża może liczyć na stabilną sprzedaż w segmencie remontowym. Wynika to z korzystnych warunków programów rządowych dopłat, które już funkcjonują w wielu krajach.

Czytaj dalej
Najbardziej w kość dostaną dilerzy

Najbardziej w kość dostaną dilerzy

Mikołaj Placek, szef Oknoplastu, udzielił wywiadu, w którym mówi o obecnej sytuacji na rynku okienno-drzwiowym oraz o perspektywach jego funkcjonowania w kolejnych latach. Duże zagrożenia widzi dla działalności dilerów, którzy już zaczynają odczuwać konsekwencje spadku popytu i rosnących kosztów.

Czytaj dalej
Rządy uruchomiły dopłaty do wymiany okien

Rządy uruchomiły dopłaty do wymiany okien

Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu Interii, w którym opowiedział o sytuacji na rynku stolarki i nadziejach związanych z dotacjami do wymiany okien.

Czytaj dalej
Ceny surowców wzrosną?

Ceny surowców wzrosną?

Mikołaj Placek, szef Oknoplastu udzielił ostatnio wywiadu, w którym stwierdził, że kluczem do sukcesu w tak trudnych warunkach okazują się szybkość i elastyczność działania, tak aby zachować ciągłość produkcji i terminowość dostaw produktów. Może mieć rację.

Czytaj dalej
Puls stolarki A.D. 2022

Puls stolarki A.D. 2022

Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..

Czytaj dalej
Nowa strategia komunikacji

Nowa strategia komunikacji

Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.

Czytaj dalej