Polacy stawiają na stolarkę przeciwwłamaniową

Polacy stawiają na stolarkę przeciwwłamaniową

W ciągu ostatnich lat wzrosła świadomość budujących, że alarm nie chroni przed włamaniem, a jedynie informuje o próbie włamania. Realną barierę dla włamywacza stanowią tzw. „antywłamaniowe” okna, drzwi i rolety.

Czytaj dalej
Przełamać atmosferę zagrożenia

Przełamać atmosferę zagrożenia

Całkiem niedawno, po podsumowaniu wyników I półrocza tego roku, napisałem, że tak naprawdę wygraliśmy jako branża to wiosenne starcie z koronawirusem. Nasze firmy wyszły z tego wzmocnione, przeorganizowane, zabezpieczone w swoich słabszych punktach

Czytaj dalej
#KlientBezpieczny dla każdego fachowca

#KlientBezpieczny dla każdego fachowca

Na zewnątrz jeszcze słychać o wirusie, żele i maseczki wciąż obowiązkowe, a nam akurat zepsuła się pralka, lodówka albo zamek…

Czytaj dalej
Jakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?

Jakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?

W dobie pandemii koronawirusa bezpieczeństwo staje się dla wielu z nas priorytetem. Także klienci wymagają zapewnienia środków, dzięki którym wizyty w salonach odbędą się w warunkach higienicznych. Jak je zapewnić?

Czytaj dalej
Procedury bezpieczeństwa

Procedury bezpieczeństwa

Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Selena FM, obecne zawirowania globalne uważa za sytuację przejściową, co oznacza, że już wkrótce sprzedaż powinna powrócić do standardowych poziomów. A jednak będzie to inna sprzedaż.

Czytaj dalej
Gdzie jest związek branżowy?

Gdzie jest związek branżowy?

Jeśli widzicie czasem przejawy niechęci do Związku Polskie Okna i Drzwi, to nie jest to niechęć do organizacji branżowej, ale do ludzi, którzy z tej organizacji uczynili bezwolne narzędzie do realizacji celów marketingowych kilku dużych firm.

Czytaj dalej
Wołanie o klienta

Wołanie o klienta

Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska, udzielił wywiadu, w którym opowiada o obecnych realiach tej sieci handlowej. Jedną z informacji jest ta, że sieć z produktami spożywczymi odnotowała w ostatnim okresie SPADEK sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego.

Czytaj dalej
Polacy dbają o bezpieczeństwo

Polacy dbają o bezpieczeństwo

Polacy są narodem, dla którego najistotniejsze jest bezpieczeństwo rodziny i bliskich. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 70 proc. ankietowanych przez markę Yale.

Czytaj dalej